3 feb. 2011

inget särskilt

Ja jag har inget särskilt att blogga om , men jag håller er trogna läsare lite uppdaterad om hur läget är härhemma . Har ni följt mig så här länge så skall ni få åka med sista biten med. Ja, vi grejar iallafall lite här i stugan, och försöker få klart allt så att vi kan ta det lugnt sen när bebisen anlänt. I helgen fick vi hjälp med att bygga en jättefin garderob i sovrummet. Vi har väldigt dåligt med förvaring så det var välkommet ! Tack E & J för hjälpen ! (Bilder kommer ) Maken håller på att måla lite, och jag sorterar, flyttar runt och organiserar ( ? ) på övervåningen. Imorgon skall jag flytta in i nya garderoben :-) Annars är det lugnt, det trycker och spänner i magen, bebisen börjar ju bli stor nu :-) och foglossningarna gör verkligen jätteont, men det är inte långt kvar nu ,och jag har alla möjligheter att ta det lugnt och vila så det gör inget. Fast jag ser jätterolig ut när jag går. Anna Anka, släng dig i väggen. Här är Jessi Anka Vanka.

3 kommentarer:

  1. hej jessi :)

    kikar in för o önska er en trevlig helg. hoppas allt är bra..tänker på er! kramar

    SvaraRadera
  2. Nu är det nära!! Vad skönt att ul var bra, o att du är så himla duktig med kosten o allt!!! Nu pratar vi minsann om dig/er ofta här i Gbg/Borås o säger att "nu dröjer det nog inte länge!" Så spännande!

    Ha en riktigt skön helg, o vanka på! :-)
    Kram kusin Sara

    SvaraRadera
  3. Tack för en mysig förmiddag med massa gott& härligt prat om allt mellan himmel och jord :) Alltid lika kul att prata med dig! Ser fram emot att snart träffas igen.....

    Ha en mysig helg!
    Kram Kram

    SvaraRadera