18 feb. 2011

U-L 39+4

Ja CTG kurvan såg jättefin ut och ultraljudet visade att flödena var perfekta. Vi såg flödet i navelsträngen, och så tittade han på blodkärlen i hjärnan, såg jättebra ut sa han, mycket aktivitet. Det blir nog en smart bebis. Undra vem den ärvt det ifrån? Jag hade öppnat mig en heeel centimeter, inte mycket men ändå ett litet framsteg. Jag hade lite mindre fostervatten nu och så kan det tydligen vara mot slutet. Jag skall in på söndag igen och kolla mig . Allt för att vara på den säkra sidan. Det känns bra att dom kollar ofta. Nästa vecka blir det nog igångsättning om inget hänt innan dess. Trevlig helg & Kram från oss.

4 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Tänker på er HELA tiden..........Kram moster lotta

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag tycker faktiskt att en cm är mkt, jäkligt mkt mer än ingen centimeter!! Kom igen nu lilla bebben, om vi nu inte skall dela födelsedag så åtminstone samma helg!!! :) Tänker på er massor! Kram från Sonja
    Ps. Martin, ta med många snickers till förlossningen, det behövs energi till pappan också :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Jessica - en cm.....snart så! Tänker på er hela tiden och hoppas på att liten snart tänker titta :)
    Trevlig helg!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Nu får ju bebis ta och komma ut, jag har ju satsat på idag! :D Kram Anna

    SvaraRadera