5 feb. 2011

vagn

Ja, idag blev vi med vagn. Egentligen hade jag tänkt vänta, men när exakt den vagnen som jag suktat efter dök upp på Blocket förra veckan så kände vi att vi måste passa på. Priset var helt rätt och vagnen fanns i grannbyn ! Vi kollade på den idag och den var superfräsch. Den har fått bra betyg i massa test och vi tycker den är snygg och praktisk. Så vi köpte den. Det är ju inte värre än att man kan sälja den om det värsta skulle hända. En Crescent classic årsmodell -09 blev det . Vet inte hur många mil den rullat, men vi hoppas på många fler!

4 kommentarer:

  1. Det var en snygg kärra, morfar godkände den oxå.Jag har nog inte sett den modellen innan,ingen av mina väninnor har den!!.Vi väntar o väntar ni har väl skaffat vebbkamra.Morfar o Mormor

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett kanon köp...Har själva modell -07, som nu visserligen står i källaren men som har rullat mycket innan :-) Underbar vagn som vi har varit helnöjda med.. Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Jättefin !
    Crecent kan ju det där med hjul. Så det måste ju bli bra.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vilken fin vagn=) Annat var det på min tid...vit, blå, svart, grön enfärgade utan detaljer...alltså rätt tråkiga...men, nej ska inte skaffa mig en sladdis bara för att det finns fina vagnar;)

    SvaraRadera