6 feb. 2011

lugnt

Ja här är allt lugnt, och det ska det ju vara, för det är ju inte dags riktigt än, men jag känner att kroppen börjar förbereda sig. Har lite ont i magen, det spänner och drar och så känner jag att det moler lite i ryggslutet. Sammandragningar har jag ju haft innan, men detta känns lite mer som magont och mensvärk. Men än kan det ju ta veckor innan Liten vill komma ut ! Imorgon skall jag till barnmorskan, och nästa måndag är det Ultraljud och CTG igen. Ja spännande är det iallafall och man går och känner efter lite hela tiden. Väskorna är packade och står i hallen.. bara utifall att.. :-)
Skall vi börja gissa/slå vad om när "Liten" kommer? Enligt B.m så är nedkomstdatum 20 februari. Vad tror ni ??
Jag själv gissar / önskar 14 februari !!( alla hjärtans dag )

14 kommentarer:

  1. Jag delar gärna med mig av min födelsedag, den 18/2 ;) Annars låter 14:e fint! :) KRAM!//Sonja

    SvaraRadera
  2. Hej Jessika!
    Jag tror "liten" kommer 9/2 på Fannydagen (11/2 vore häftigt 110211 - jag är lite siffertokig)
    Kram moster Lotta

    SvaraRadera
  3. Tycker nog att Liten skall komma vecka 7 som det är sagt.
    16/2 då har Julia och Julius namnsdag det är en bra dag.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas på den 16=) känns som ett bra datum. (Jag och Johan har vår års dag då=)
    20110214 är också jätte fint och 20110220 också=)
    Kramar frida och johan

    SvaraRadera
  5. Klart att jag måste vara med o gissa! Jag tippar på den 19:e. Må så gott o ta hand om dig! Kram kusin Jeanette. ( Faster Britt hälsar oxå)

    SvaraRadera
  6. Den 19:e tror jag! Lördagar är bra dagar :) Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Den 17 februari blir födelsedagen! Många kramar från kusin Pernilla med familj

    SvaraRadera
  8. Det blir den 13:e. Söndagar är lugnt på BB.

    SvaraRadera
  9. Jag tror att Liten vill vara med och fira alla hjärtans dag så han kommer npg lite tidigare....jag tippar på den 10:e Feb. och det är ju snaaaart!!!
    Puss och kram
    Kul med så många besökare jag kan vara "skyldig" till en hel del klickande

    Jesse

    SvaraRadera
  10. Jag tror...18 februari!
    Kram kusin Sara

    SvaraRadera
  11. Jag tror Liten kommer den 18:e februari!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Jag lägger min röst på den 12 februari :-) Kram

    SvaraRadera
  13. Definitivt kommer Liten den tjugonde. Dels för den livslånga turen en söndagsfödelse bringar, dels för jäklas lite med mamma och pappa som får fira alla kommande födelsedagar precis före lönen kommer :-)

    SvaraRadera
  14. Jag tror Liten vill titta ut den 19 februari meddans Micke håller på den 22:a, hans egna födelsedag :)
    kram kram

    SvaraRadera