20 feb. 2011

Kakor!!!

I går och i förrgår var det stora kakbakardagarna i Kuggeboda :-) Det bakas inte så mycket kakor här i huset annars , men jag tänkte att det kan vara bra att ha hemma sen när man får fikabesök! Vi fick klassikern "Sju sorters kakor" i julklapp så det passade ju utmärkt. Det blev Bondkakor, Kolakakor, Chocholate chip cookies, Citronstänger, Nötchokladrutor och Brysselkakor/kex. Det blev "bara" sex sorter, jag vet, men jag har alltid en burk italienska biscottis hemma med, så det finns sju till kakbordet :-)
Överst: sju sorters kakor i mitt hem för första gången,
Nederst: lite sega goa nötchokladrutor med minismarties på.

2 kommentarer:

  1. hej jessi :)

    vad duktig du är o baka o dona på.
    hoppas liten snart är här, tänker på er :) håller alla tummar o tår för att allt går vägen..kram <3

    SvaraRadera
  2. Idag är en tokspännande dag jag hoppas att du inte läser detta utan ligger med benen i luften och krystar! Massa goa kramar och kärlek till er alla tre från lilla mig!

    den gula Jessican

    SvaraRadera