18 sep. 2010

Mina favoritsaker

För en liten tid sedan när jag var och hälsade på mina vänner i Borås så fick jag en jättefin present. Ett armband som min vän tyckte passade bättre på mig än på henne. Jag är jätteförtjust i det underbara armbandet, inte minst för alla de fina orden som står på det. "Speak kindness, give back, seek wisdom, come together, truth, forgive, believe, faith, make a difference, plant peace" m.m. Ja, så himla fint är det och och jag går hela tiden och tittar på de betydelsefulla orden när jag bär det. De påminner en om saker som verkligen är viktiga här i världen. Tack finaste L ! För er som bor i Borås tror jag ni kan hitta armbanden på Jutaboden och på Faith.

3 kommentarer:

  1. Åh vad fint det var, ett sånt måste jag bara ha:)Ska kolla på Jutaboden redan imo, om det är öppet. Må så gott! Kramen på dig.

    SvaraRadera
  2. visst är det underbart det armbandet jag har ett likadant men det köpte jag på mathilda i sthlm, men jag har använt mitt jätte flitigt=) massa kramar

    SvaraRadera
  3. Verkligen supersnyggt!! Jag tyckte det var så fint så jag letade upp det på nätet och tänkte skicka efter det till en kompis i födelsedagspresent =) Så tackar för tipset!! =) Kraam

    SvaraRadera