6 sep. 2010

Goldust

Det har kommit en ny liten medlem i vår Charliebears familj! Vi har ju några stycken nu, jag tycker att de samlarnallarna är helt underbara! Här finns min nalle BRADLEY som jag fått av min bästa vän, Martins nalle CHARLIE som han fått av mig, Mios nalle JUSTIN, som han fick på sin enmånadsdag av världens omtänksammaste L. Och nu nya nallen GOLDUST. Goldust är till Liten i magen. För oavsett hur det går, om Liten blir en ängel som sin bror, eller kommer till oss här på jorden, så måste man ha en nalle. Nallarna Charlie, Bradley och lille Justin. Nallarna kommer ifrån www.kurragomma.nu

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt gäng! Love

    SvaraRadera
  2. Ja det klart att liten skall ha en nalle!
    Vi skall också köpa en till vårt 3:e barn. Men har så svårt att välja.
    Jag har inte någon själv än heller men klart att alla i familjen skall ha en.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Så fin!! Klart alla barn ska ha en nalle. kram!

    SvaraRadera