2 sep. 2010

Kommentarer vill jag gärna ha!!!

Varmt välkomna till den nya bloggen som nu är officiellt öppen. Jag kommer att berätta om vårt liv här i byn, om mina favoritsaker, om mina vänner och om roliga saker vi gör, jag kanske delar med mig av lite goda recept, och jag kommer att skriva av mig om sånt som jag behöver få ur mig. Och jag hoppas ni deltar genom att skriva i mina kommentarer! Kom gärna med förslag om vad ni vill höra mer om, och tyck till om det jag skriver! Eller bara notera att ni varit här och besökt! Flera av mina läsare på min andra blogg har sagt att de tycker att det är svårt att kommentera, så här kommer en instruktion.

Hur du lämnar en kommentar
· klicka på ”kommentar” under inlägget.
· Skriv din kommentar i den tomma rutan, glöm inte skriva vem du är .
· Klicka på pilen bredvid ” välj profil” / kommentera som..
· Välj anonym i rulllistan( om du inte har google konto)
· Sist är det ordkontroll, skriv av det vridna ordet i den tomma rutan.

· Skicka kommentar, lätt som en plätt !!

Kan någon som kan detta testa mina instruktioner för att se om de är tydliga nog, eller om jag behöver tillägga något, Tack !