27 sep. 2010

att inte våga tro..

Varje gång jag försöker glädjas eller tänka framåt i min graviditet så är det något i mig som skriker -Stopp! , tänk inte för långt fram, förvänta dig inget, våga inte tro på att allt kommer att gå bra.... o.s.v.
Jag minns den hoppfulla förväntan förra gången, hur man satt och kollade på barnkläder, och hur vi funderade på hur barnrummet skulle inredas, och vi ville ha för vagn. Men när det inte gick som vi planerat så krossades alla våra drömmar. Därför vågar jag inte drömma denna gången, och därför blir jag så glad när jag trillar över någon fin sak som jag kan titta på och önska utan att få den där förbjudna känslan. För vissa saker passar både levande barn och änglabarn. Så när lilla "Liten" är född, oavsett hur det går, skall jag beställa en sån här vacker stjärna, med båda mina barns namn på!

Stjärnan som man beställer med egen text finns på ; http://www.mangarum.se/
Där finns också ett jättefint & -tecken som man kan skriva på . Jag tycker dom är superfina och man kan ge bort dom i t.ex dopgåva, bröllopspresent, eller beställa till sig själv med sina käras namn eller någon fin text på Kika in och kolla !

2 kommentarer:

  1. många varma kramar och tankar till er alla :)

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina !
    Ja älskling vad jobbigt det måste vara. Men jag är så imponerad av din ork ! Jag tror och hoppas av hela mitt hjärta.
    Du vet att jag har haft många motgångar och tråkigheter nu så jag tror att det vänder nu. Det känner jag på mig.

    Massor av kramar till er. "Lillan" skickar en kram till din "Liten"

    Puss Sofia

    SvaraRadera