28 jan. 2011

hu så ful :-)

Ja nu har det börjat, jag är svullen i ansiktet, läpparna, näsan. Håret blir flottigt bara några timmar efter tvätt, finnar, risigt hår, framtung, ja man känner sig inte så läcker direkt :-) Jag är ändå tacksam, för under min förra graviditet kom allt detta redan i vecka 20, så att jag får se ut som ett litet troll nu i bara 3 veckor denna gången är ju rena lyxen ! Min barnmorska sa man ofta får vätska de sista veckorna och det andra är hormoniellt så det är inga konstigheter. Ha en trevlig helg !! //J

Ungefär såhär ser jag ut, fast med större mage och skrattgropar i låren :-)

6 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig att det bara är tre veckor kvar, det kommer gå bra även med lite flottigt hår. Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Ja , jag tror jag överlever :-) // Jessi

    SvaraRadera
  3. OJ vad vi väntar nu på att guldklimpen ska titta ut till sin mamma o pappa och nära o kära.
    Hur många kramar som helst Morfar o Mormor

    SvaraRadera
  4. Det där var ju ett sött litet troll, troligen söt även med mage ;)

    SvaraRadera
  5. Riktigt söt med andra ord <3

    SvaraRadera
  6. Nä då du är så fin så!
    Om du nu säger att du är ful så tror jag inte på dig.
    För när du var i Borås så bara glittrade om dig !

    Troll är också söta !
    Kram Sofia

    SvaraRadera