16 jan. 2011

Award

Har fått en utmärkelse av bloggen "adoptionsresan" vilket innebär att jag skall svara på dessa frågorna och sedan skicka vidare "awarden" till någon annan blogg man gillar- passar ju perfekt såhär mitt i min idétorka!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
" De gjorde de flesta inköpsresorna tillsammans och hade sällan olika åsikter om vad som skulle beställas. Nästa resa var till Milano där deras största leverantör höll till " Boken heter Åse, av Denise Rudberg. Har lånat lite böcker av en granne nu när jag har så gott om tid att läsa.
Vad var det senaste du såg på tv?
Solsidan, nya säsongen drog igång igår. Äntligen! Jag och min man skrattar högt varje gång.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Hem till gården-vinjetten från tv:n som står på på nedervåningen, torktumlarens brummande och diskmaskinen som just nu diskar åt mig :-)
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår, när jag var hos bonden och hans fru och drack kaffe och pratade bort nån timme. Fick en hel påse jättefina kläder till "Liten" .
Vad har du på dig?
Mina älskade svarta mjuka gravidbyxor från P.O.P som jag bott i de senaste 3 månaderna :-)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag och min man kollade på den tecknade filmen "Bilar" häromdan :-)
Skulle du överväga att flytta utomlands?
Inte permanent , men en tid, eller ännu hellre några månader om året :-) men jag är väldigt hemmakär. Älskar Sveriges årstidsväxlingar, och tycker vi har det så fint som bor på ostkusten och har stuga på västkusten, så jag har inget att längta bort ifrån! Men resa är kul, det skulle jag vilja göra mer sen! Prag, Barcelona, Thailand och mer USA står överst på önskelistan!

Skickar denna utmärkelsen vidare till ;Pompes blogg som jag följer http://pompesblogg.blogspot.com/, och till Amandas blogg som är den trognaste kommenteraren och följaren av min http://jessicaaamandaa.blogg.se/, och till min goaste Jennifer som har en blogg med mycket fina foton http://jeensiie.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar