15 nov. 2012

tårar för en ängel

För ett par dagar sen hände det igen. Det som inte får hända. Mio fick en till liten änglakompis i himlen och ännu en stjärna tändes på himlavalvet. Ett litet efterlängtat barn som aldrig kommer att öppna sina ögon. Föräldrar som skall lära sig leva med den stora sorgen och den ofattbara saknaden. Ett syskon som alltför tidigt måste lära sig om  livets svåraste. Grattis finaste S med familj  till er fina dotter, vi är många, många som önskar att hon stannat längre hos er , mycket längre. Vi tänder ett ljus här på Mios hylla för lilla Nathalie.
Jag lämnar kommentarsraden öppen för alla som vill skicka en hälsning eller ett par ord till familjen. Kanske går hon in här och läser och jag minns att det kändes fint att många tänkte på en. Att det kändes fint att få hälsningar och tankar från kända och okända vänner. Att Mio berörde många människors liv. Mina varmaste kramar till er från en annan änglafamilj. Vi finns här om ni behöver oss.

7 kommentarer:

  1. lägger ut några kommentarer till familjen som kommit via min FB:
    "Det skär verkligen i mitt hjärta. Vetskapen som vi har är nästan en outhärdlig smärta. Mina varmaste hälsningar till dessa. Må våra små omfamna den nya lilla ängeln o stjärnan på himlen. Kramar från ännu en änglamamma."
    Cecilia Gadd

    SvaraRadera
  2. från MammaMelissa :
    Nej... Nej... Jag minns fortfarande den första tiden... Det är... Ingen borde tvingas uppleva det. Jag tänker säga det jag önskade att någon sagt till mig: Grattis till ditt underbara barn och att du blivit förälder, jag beklagar att han/hon inte lever fysiskt hos oss och att du måste hantera ett annorlunda föräldraskap.

    SvaraRadera
  3. Absolut värsta tänkbara scenario, att ett efterlängtat litet liv plötsligt rycks bort...inget man önskar någon att behöva uppleva!:-( Hoppas på att de får bästa möjliga stöd och hjälp att ta sig igenom all sorg och smärta. // Marinette A

    SvaraRadera
  4. från C.Gadd
    En uppmaning till alla er som kan. Tänd era ljus ikväll. Ännu ett barn har blivit ett ljus så klar på himlen. Tankar skänker vi till familjen. Hälsningar från änglaföräldrar. ♥

    SvaraRadera

  5. Victoria Nore Johannesson: Dina ord gör ont i mitt hjärta - ett ljus brinner för den lilla ängeln. Det finns många fina barn däruppe som kommer att ta hand om den honom/henne.

    Adis-Emina Nakic Tänt <3

    Martina Gadd Här är ljusen tända för era och alla andras fina änglar

    Alexandra Hinn Cederström Åh, vad sorgligt! :-(

    Lotta Nilsson Här brinner också alltid ljusen för er änglar och självklart även alla andras

    Martina Petersson Mitt ljus brinner varje kväll för Otto och alla andra små änglar <3

    Cecilia Gadd Tack alla ni som är delaktiga i att skicka en extra hälsning till de drabbade föräldrarna. En del av oss vet hur det är att förlora det vackraste och käraste man har. För de som nyligen förlorade Nathalie kan vi inte göra mycket mer än att bara låta dem veta att ljusen även brinner för deras lilla fina flicka.

    SvaraRadera
  6. Linda Eriksson Blir så ledsen...mitt hjärta gråter.... <3

    Frida Hansson ❤

    Carolina Carlsson Hua mig! Ryser av att läsa detta! Har aldrig varit med om det men kan ana känslan då jag har mina två prinsessor, som jag för allt i världen inte vill leva utan ❤
    KRAM ❤❤❤❤

    Ström Elisabeth Å va hemskt! Varför? Varför?

    Marina Alice Billhage :( Så oerhört, fruktansvärt tragiskt! <3

    Jenny Johansson Usch så sorgligt! :(

    SvaraRadera