3 okt. 2010

var tar tiden vägen?

Var tog hon vägen ? ja, man kan ju undra! Jag tycker tiden bara flyger iväg och jag hinner inte uppdatera bloggen så mycket som jag vill ! Vad jag gör?? Jag jobbar, pysslar, lagar mat, kollar film, shoppar, är på Loppisar, vilar, jagar råttor,pratar i telefon, letar efter coola sidor på nätet, umgås med vänner och vilar lite till. Idag skall jag försöka organisera lite i mina gardeober, ut med sommaren, in med höst och vinterkläderna! Hoppas ni haft en fin helg ! Kram J

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att allt går vägen denna gång.kram till dig

    SvaraRadera
  2. Ja tiden går. Men skönt också. De säger att minnet blir dåligt och att man glömmer saker när man är gravid. Det kan jag skriva under på. Idag när jag var och handlade så glömde jag mina varor,så kassörskan kom springande och frågade om jag inte skulle ha dem. Och på morgonen så tog jag cayanne peppar på gröten istället för kanel. Det smakade stark och konstigt med mjölk och socker. Hi hi
    Kram Sofia

    SvaraRadera