28 juni 2013

Min älskade gitarr

Min älskade gitarr blev stulen ur min bil natten till den 27/6, i ett låst garage i Borås. Den har stort affektionsvärde för mig och det skulle betyda mycket för mig om jag fick den tillbaka. Om jag så får köpa tillbaka den , så må det vara så.
 Hittelön utlovas till den som kan hjälpa mig att återfinna den. Så om du får höra nån som vill sälja en sån här eller har upplysningar, så hör av dig till mig på missradiobar@hotmail.com

Gitarren: En halvaukustisk gitarr av märket Cort.( alltså en gitarr med mikrofon i.) Den har en liten equalizer uppe på kroppen. Lite repig på baksidan och när den stals låg den i ett softcase, ett mjukt svart fodral man kan bära som en ryggsäck. Såg ut som bilden på gitarren nedan, fast färgen har mörkant något. När den stals saknade den en eller två strängar.


Jag och gitarren till vänster

 Jessica Ohlsson 

1 kommentar:

  1. Hej.man blir så FB när man läser att folk inte kan hålla reda på mitt o ditt. Bm

    SvaraRadera