26 juni 2013

Barnrum

Ja barnrum måste ju vara något av det roligaste som finns att inreda. Men så svårt att välja, det finns ju så mycket fint och så många stilar. Förmodligen är detta enda gången i hennes liv som jag får bestämma också, så det är ju extra kul om det blir som man tänkt sig.
Det skall bli kul när vi hittat ett hus och jag får börja, tills dess tänkte jag roa mig med att piffa till ett av gästrummen i stugan och göra det till hennes. Jag tänkte inte tapetsera om eller så i år, utan bara ta ned allt som hänger därinne och så piffa till så det blir lite mer ett barnrum. Min tanke är också att det skall bli så billigt som möjligt, eftersom vi skall fixa alla ytskikt inne om nåt år eller så och då vet vi inte riktigt än hur vi skall välja med färger och så , så detta blir lite temporärt. Tänkte leta på loppisar, åka till gekås och så leta fiffiga tips på nätet. Då är ju pinterest bästa sidan att söka på , miljoner tips och ideer i alla de kategorier. Jag skall dela med mig av lite jag hittat idag. Sen kommer före och efter-bilder så håll utkik!

Den här bra sidan hittade jag via pinterest. Här går du in,
väljer färg och skriver in bokstaven och namnet och så kan du spara och skriva ut ! En ram bara så har du en billig fin tavla!
gör det själv tavla-klicka här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar