6 juni 2013

Buzzador Barnängen

Ja jag är något som kallas buzzador, vilket innebär att man erbjuds att prova en produkt och dela med sig till vänner och bekanta av gratisprover. Det enda man skall göra sen är att gå in och svara på några korta frågor om produkten. Jag har ännu inte fått så många erbjudanden om att prova, men har testat Lipton the, nan juniormjölk, panthene schampo balsam och inpackning, och nu har jag fått tvål med lotion från Barnängen. Jag har delat med mig av flaskorna till några kollegor som också skall prova den. Jag måste säga att jag är jättenöjd med tvålen, jag som vanligtvis är torr som fnöske är nu mjuk och len på huden efter duschen. Gott luktar den också! Jag får naturligtvis inget extra för att jag skriver om detta på bloggen, däremot vill jag gärna dela med mig av tips på bra produkter till er därute.Och är du intresserad av att bli buzzador, skicka mig ett mail med din mailadress så bjuder jag in dig ! missradiobar@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar