8 nov. 2011

nybörjarcupcake

Äntligen har jag fått "tummen ur " och testat att baka cupcakes. Det blev hyfsat, men min frosting blev lite lös och så hade jag ingen bra sprits så särskilt vackra blev dom inte.Fast man måste ju få träna lite med innan man får det perfekt. Men oj så goda dom blev ! Recept finns här http://linneasskafferi.blogg.se/category/cupcakes.html Jag gjorde hallon och vaniljmuffinsarna, det tredje receptet uppifrån tror jag det var. Nästa gång skall jag testa Leilas recept med lite citron i frostingen istället för den vita chokladen jag hade i idag. Jag gillar när det blir lite mer syrligt . Ja kul var det iallafall och nu skall jag ut och jaga fina formar, spritsar och syllar och dekorationer och träna mer. Kom gärna hit och fika för jag skall definitivt INTE äta alla :-)

1 kommentar:

  1. Tycker nog att den är jättesnygg och ser hur proffsig ut som helst! :-) Kram Madde

    SvaraRadera