6 juni 2011

underbara dagar & bästa vänner

Vi har verkligen haft helt underbara dagar i Borås och Mimmis dopdag blev helt fantastisk. Jag har massa att blogga ikapp, men idag är det för soligt och fint för att sitta inne vid datorn. En liten bild hinner jag lägga in, på min finaste Sofias lilla tjej Saga och Mimmi, när dom ligger och leker på en filt. Vi passade på att umgås en massa med familjen Kupiainen nu när jag var uppe så länge, och vi hann med både en tripp till Gekås, Ett par lekdagar med barnen och ett par kvällar med god mat och dryck. Lyx! Nu skall jag fira nationaldagen med jordgubbar, och så får ni stå ut att vänta lite till på inläggen om dopet... den som väntar på något gott..... Ha en fin dag alla !

Mimmi och hennes söta B.F.F Saga :-)

3 kommentarer:

  1. Jättegullig bild! Dopet var såååååå fint! Må så gott familjen!:)

    SvaraRadera
  2. superfin bild på två superfina tjejer!!!!
    kram
    frida

    SvaraRadera
  3. Ja det skall bli så roligt att följa dem i sina val i livet!!
    Lite får vi ju bestämma nu hi hi .
    Hade varit exra kul om vi boddde närmare varann.
    Kram Sofia

    SvaraRadera