7 juni 2011

Dopet del 1

Ja, nu följer det en serie inlägg om dopet. Jag börjar med att visa hur fin hon var i klänningen. Det är en släktklänning från min familj och allas namn är broderade på klänningen. Min mamma och båda mostrarna, min brors och mitt namn, och våra 5 kusiner samt sex kusinbarn. Pojkarna i blått och flickorna i rosa. Nu står även Mimmis namn på den. Mimmi Ingrid Sofia. Det är så roligt att vi har den fina klänningen i släkten och det kändes så speciellt att få ta på henne den.


Mimmi i den fina klänningen, och hennes namn broderat bredvid mitt.

1 kommentar:

  1. Hej hela familjen Olsson!
    ja dig Jessika kan man lita på. Visste att jag skulle få se en fin bild av Mimmi här idag.
    Jag har dock sett bilder från kyrkan också redan och sett det fina programmet ni hade, med en underbart fin tanke att beskriva varför man valt hennes namn.
    Ja jag förstår att dagen var Underbar!!!!
    Många kramar Moster Maud

    SvaraRadera