22 juni 2011

föräldragruppen

Det är så himla trevligt att träffa mammorna och barnen i föräldragruppen. Vi har haft två träffar nu, och det bjuds på gott fika kan jag lova! Det är kul att se barnen växa och utvecklas och för mig som är "Newbeginnermom" så är det toppen att ha lite mer erfarna mammor att fråga och få tips av !Dessutom är man ju socialt utsvulten emellanåt och det är skönt att få prata med lite vuxna ! :-) Mimmi tycker det är så kul att åka iväg och träffa lite folk, och ligger och myser och flirtar med de andra bebisarna. :-) Här är Mimmi på föräldraträffen igår.

foto: Anna Ringberg

2 kommentarer:

  1. Suttit och sträckläst din andra blogg idag. Ramlade över den när jag själv va gravid och stängde ner den illa kvickt då jag läste om min värsta mardröm. Inte förrän nu nästan 8 månader senare vågade jag mig in på den igen. Jag läste och läste och läste medans tårarna föll från mina kinder. Beundrar eran styrka och glädjs åt att ni äntligen fått uppleva de underbara som ett barn för med sig. Tror Mio är så stolt över sin lillasyster och håller koll så ingen gör henne illa. Jag har så mycke jag vill skriva men mina ord känns så menlösa. Mimmi är underbart söt och jag önskar er all lycka.

    /Liza

    SvaraRadera
  2. I dag är det 4 mån sen lilla Mimmi kom till världen.Njut varje dag tiden går så fort, rätt var det är går man med dom till 1:a klass.Morfar Mormor blev lite sentimetala.Kramar

    SvaraRadera