13 apr. 2011

Mimmi leker del 1

Ja, leker och leker...det kanske är att överdriva ;-) men hon börjar bli intresserad av att titta på färgglada saker med starka kontraster, allra bäst är om dom rör sig. Så mamma har naturligvis inhandlat diverse saker att titta på och leka med . Favoritleksaken är dock en liten humla från Libero som låg i babykassen som man fick på BB. Den är svart & vitrandig och har stora ögon, och ibland skrattar hon högt när hon ser den.


Mimmi är sju veckor nu och börjar bli intresserad av omvärlden. Här kikar hon på sin lilla humla som vi hängt i babyskyddet.

1 kommentar:

  1. Jag hamnade av en slump på din gamla blogg och har läst och läst och tårarna måste vara slut nu. Vår lilla dotter föddes efter igångsättning efter att konstaternade att hon ej växt på 2,5 vecka och bara tanken av att vara utan henne smärtar i hela kroppen.
    Sen hoppade jag in i din nya blogg och höll alla mina tummar och tår för att du nu antingen var gravid eller har barn.
    Jag blev så glad så att jag började gråta ännu mer.
    En stor kram till er

    SvaraRadera