24 apr. 2011

lite efter :-)

Jag ligger lite efter i min rapportering, så jag får försöka komma ikapp här nu :-) Förra helgen hade vi Boråsbesök av Sofia & hennes tre barn; Jennifer, Elias och Saga. En stor och två små. Det var full rulle här, men underbart mysigt. Vi åt gott, lekte med barnen, tog en shoppingrunda i stan och så var vi på picnic i Wämöparken. Vi tittade på djuren, grisen var nog Elias favorit, och så lekte vi på lekparken och fikade. Här kommer lite blandade bilder från helgen ! Promenad i Wämöparken, på bilden: Martin Sofia och Jennifer.
Nedan ; söta Saga i sin vagn
Pappa Martin & Mimmi myser i det fina vårvädret i Wämöparken.

Nedan ; Elias klättrar på låtsasgrisen. Men den riktiga var roligare !

1 kommentar:

  1. TACK FÖR DEN TREVLIGA HELGEN!
    ÖNSKAR ATT NI INTE BOR SÅ LÅNGT BORT.

    Det är ju inte så jättelångt men med småbarn som inte vill sitta fast i bilen kan det bli en jobbig resa.
    Tur att jag har Jennifer hon är helt fantasiskt dukgtig med sina småsyskon.
    Skullle aldrig åka själv med dem, inte köra bil iallafall då skulle jag ta tåget.
    Det skulle vara en trafikfara!

    Kram kram Sofia



    Du är så duktig fotograf!
    Du fångar så fina stunder på barnen.

    SvaraRadera