29 apr. 2011

Lilla jag

Lite om lilla mej :-)


Favoritmat: gissa ?

Favoritplats: i någons famn .

Favoritsak: min speldosa.

Favoritsysselsättning; titta på min hand, smaka på min hand, skratta åt min hand.

Favoritaktivitet: gunga i min självgungande gunga, åka vagnen.

Favvolek: Att härma mamma och pappas ansiktsuttryck. Jag är en fena på att räcka ut tungan!

Gillar inte: att vara ensam i ett rum ! Såklart !

Det västa jag vet: att ha ont i magen.

Det bästa med mamma: MATEN & att ligga i hennes famn.

Det bästa med pappa: När han ligger och pratar & skrattar med mig, och när han masserar min mage när jag har ont!




4 kommentarer:

  1. himmel och pannkaka så fin lilla Mimmi är!!!!!!!!!!!!!Moster lotta

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos!!!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Oj, oj vad hon är lik sin mamma!!!! Dessa otroliga ögon....ja stackars pappa om några år. Då gäller det att förse tomten med elstängsel!!!! puss o kram lilla Mimmi, sötaste på jorden!

    SvaraRadera