10 nov. 2010

halvfart

Hej, usch vad dålig jag varit på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med att vara heltidsarbetande bebisfabrik med diverse krämpor :-) . Energin har helt enkelt bara räckt till det allra nödvändigaste. Men idag gav jag upp mina försök att klara av att jobba heltid, och läkaren fick sjukskriva mig 50% . Jag kan inte annat än att säga att det nog blir skönt för alla. Man har ju inte varit den alertaste blixten på jobbet de sista veckorna precis. Så förhoppningsvis blir det lite ork över till hem och sjukgmnastik nu. Min goaste Martin har skött i stort sett allt markarbete härhemma den sista månaden, och det skall bli skönt att kunna bidra lite. Japp, så är läget här idag, hoppas kunna uppdatera lite mer framöver ! Ha det gott alla!
Jessi

5 kommentarer:

  1. Så klokt, så klokt att ta hand om dig själv nu också och vila, vila, vila. För precis som jag skrev sist till dig så kommer dusnart att ha dagen full av sysslor, om än så underbart fantastiska, så är det kraft du behöver samla nu för att vara pigg på "nya jobbet". Ja du som jag, så har vi fantastiska män. Ge martin en extra, extra stor kram från mig och till dig goaste tjejen - likadant!!!!

    SvaraRadera
  2. Å vad bra att du har gått ner till 50%, du måste ju vara rädd om dig :)
    Gick det inte längre när jag försvann ;)))
    Beundrar dig! Du kämpar på, jag vet inte hur jag skulle fixa det, utan mitt godis! Kram från praktikanten ! (Sara Mark)

    SvaraRadera
  3. vad bra att du blivit sjukskriven, mycket bättre att ta det lugnt och tänka på sig själv lite..önskar er all lycka..kramar!

    SvaraRadera
  4. Hej Jessica!
    De var klokt av dig! I Borås är det grått och kallt idag, vi har gått Flymaderpromenad i duggregn och sedan pysslar vi lite med mat och städ då barn + barnbarn kommer på middag imorgon, fars dag. Ha det så gott och hälsa din Martin! Stor kram från moster Lotta och Urban hälsar!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt !
    Gott för dig att kunna vila dig mycket nu. Jag är rätt trött nu.
    Här är det full rulle, Jag passar på att vila när Elias sover middag och har en jättesnäll svärmor som hjälper med honom så jag kan vila mycket.
    Ta nu hand om er så hörs vi snart.
    Kram Sofia med familj

    SvaraRadera