15 okt. 2012

Stolt lillasyster


Ja , som lillasyster har jag alltid varit oerhört stolt över min storebror. Mest för att han alltid är så snäll , rolig, och alltid har funnits där och hjälpt mig närhelst jag behövt det , men också för att han har så mycket spännande saker för sig jämt ! Ideér verkar inte saknas i det huvudet kan jag säga :-) För er som inte vet , så har han i många år haft haft ett äventyrsföretag i Stockholm, där det bl.a.  flygs ballong, åks Segway, de har haft RIB- båtar, snabba bilar och massa annat kul! ( www.uppner.se )  Hemma hos min bror finns alltid massa skojjiga "leksaker", och coola grejer. Han har massa olika projekt på gång jämt känns det som. Nu det sista har det legat lite fokus på ett flygmuseum de öppnat i Siljansnäs. Där fanns lite plats över... så varför inte starta ett bryggeri ?? Ja, lyckan i familjen var total kan jag säga. Öl har vi alltid gillat :-) Så även om jag alltid varit stolt över världens bästa storebror , så vette sjuttan om inte detta tar priset :-) ! Lovar att berätta när den kommer att gå beställa på bolaget och vilka krogar runt om just där ni bor som säljer den , men håll utkik efter loggan . Flying !
Brorsan och gänget med deras öl "Flying" på mässa. Bilderna lånade från Mats L på F.B

3 kommentarer:

  1. Åh vilken toppen ide, vad roligt!!!:) spännande att prova detta sen!!!:) förväntansfull! Kramar Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Frida, det får vi provsmaka ihop sen när du kan dricka igen :-) ! Hur mår du !!?? Såå nyfiken och förväntansfull ! Kram !

      Radera
  2. Kul, här finns en stolt moster också....!

    Hoppas ni i Kuggeboda har det bra, kram Lotta

    SvaraRadera