21 okt. 2012

Gör om , gör rätt !


Ja jag var ju så duktig och köpte en textilmärkpenna i go tid, och märkte alla Mimmis kläder innan hon började förskolan. Trodde jag hade märkt alla, men nu när jag tittar i dom hade jag visst missat en del... ganska många ?? Konstigt. Nej , det visar sig att jag på något vis förväxlat pennorna och suttit och märkt ALLT med en penna som går bort i tvätten. Gör om , gör rätt ! In och handla ny penna idag och börja om ! Ja jag får trösta mig med att stryka-på etiketterna som jag köpte på Glada grodan var både fina, lätta att stryka på och hållbara !

2 kommentarer:

  1. Etiketterna är jättesöta. Har beställt likadana till Molly (fast ej att stryka på utan att klistra på böcker eller brev). Nu till en annan grej - jag vill väldigt gärna göra ett vimpelspel till Mimmi (kolla min blogg) och vill då först veta OM du vill ha ett till henne och sedan (för jag tror du vill det! :)) vilka färger du vill att det ska gå i. Du kan skicka mig ett meddelande på FB eller lämna ett på bloggen. Härlig helg! KRAM Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack det vill jag supergärna, kikar in på din blogg och skriver ! För er som är nyfikna så gå in på Kusin pernillas blogg i min lista, så får ni se de fina flaggspelen hon gör !!

      Radera