24 sep. 2011

vilda bebin



Ja det är full fart på henne när hon är pigg och vaken. Hon leker gärna på golvet, rullar omkring, upp på alla fyra, upp till sittande, ner igen på alla fyra, står och gungar lite upp till sittande igen ner och rullar runt, upp igen. Ja sådär kan det hålla på . Det är väldigt spännande att kunna ta sig upp till sittande själv nu ! Något litet krypsteg framåt blir det men hon har inte knäckt krypkoden helt än. Men hon är mäkta stolt över sig själv och hon tittar gärna åt vårt håll med nöjd min och vill ha en applåd när hon klarat nåt moment. Och ja, vi applåderar såklart entusiastiskt ! :-) Igår fyllde pappa Martin 40 år. Vi bjöd på kaffe på sängen, paket och sång såklart! Det var jättespännande med lek och sångstund så tidigt på morgonen minsann! Hon tjoade och skrattade och lekte med paketsnörena ! Vad han fick ? Ett halssmycke som är en silverstav med mitt, Mimmis och Mios namn på . Han blev jätteglad ! Här är Mimmi och pappa på altanen i höstsolen!

1 kommentar:

  1. Grattis Martin !
    Välkommen till de "klokas klubb"
    Jag fick ett Sabo smycke som det står 40 and fab på. När jag fyllde 40.


    Jag fick en sån stav när Saga föddes.
    Har fått jättemycket beröm för den.
    Roligt med mera bling bling hi hi.
    kram kram moster saknar dig Mimmi!

    SvaraRadera