8 dec. 2010

julklappar

Ja jag hör till dom som är FÖR, och jag står för det. Jag älskar att köpa presenter och ge bort, jag älskar att vara ute i god tid så det finns mycket fint att välja emellan. Jag tycker om att omsorgsfullt välja passande gåvor till mina nära och kära. Jag börjar tidigt på hösten att göra listor och hålla utkik efter fynd. Nu är jag klar. Och mycket nöjd. Jag har hittat jättefina julklappar som jag hoppas visar mottagarna hur snälla de har varit i år ( igen ) ! Själv har jag såklart också en önskelista. Överst på önskelistan till min man i år så står detta vackra halsband med änglavingar ! Vi får väl se om jag varit lika snäll ?? :-)

(Bilden lånad från efvaattling.com )

5 kommentarer:

  1. Hoppas vi kan ses till jul! Skönt att höra att ni mår bra! Här är det snö, snö och mer snö och div. julstök!:)Kram från Sonja

    SvaraRadera
  2. hej på er..

    vill bara kika in och önska er en trevlig helg, jag älskar också julen, den mysigaste tiden på hela året :) många kramar! ps: jag tänker på er..ds

    SvaraRadera
  3. Det är en tsunamiängel. Jag köpte en för min första lön efter examen januari 2005. Av Efva.
    Den är jättefin.
    Hälsn. Budda
    www.budda.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  4. Vad fint Buddha, det visste jag inte! För mig symboliserar vingarna även frihet och hopp, och så är det tänkt som ett minnes smycke för vår lille änglason Mio. Ja visst är den fin, om inte tomten kommer med den så skall jag spara ihop till det själv sen.:-) Tack Amanda, du får också ha en fin jul & Sonja, det vore jättemysigt att ses , vi hörs om det ! Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Vilket fint halsband.du har säkert varit snäll så att tomten kommer med ett litet paket.Det ska bli extra roligt till denna julen alla kommer hem till Sparsör,peppar peppar ta i trä!BM

    SvaraRadera