26 aug. 2013

namnbyte på bloggen

Bloggadressen utpostkuggeboda.blogspot.com  är lite inaktuell nu när vi flyttat ifrån vår älskade lilla kuggebodaby så jag tänkte döpa om bloggen och efterlyser namnförslag. Det skall inte vara alltför långt och alla förslag är välkommna. Lägger upp dem här , tyck gärna till eller lämna fler förslag ! Jag kommer att välja ut några stycken , era favoriter och mina och så kommer ni få rösta . Börjar med några förslag från min vän Melissa: 
"Väsentligtoväsentligt",
"Livet med Mimmi",
"Rocking meatballs",
"diapers and rock'n'roll",
"life as we know it",
"Hey! What did you expert?",
"Cowboys and babies",
"lots of babies, less of rock'n'roll",
"intrampad barnmat",
"du och jag mot världen",
"yrväder och solstrålar",
"rockmamman"
"Familjen makaroner och rock'n'roll"
"Ombytt aldrig utbytt"
"Utspillt och utspel"
"Velande och spelande"
"Barnet och vi andra"
"Centre of attention"
"Finder of happiness"
"Married with children"


och så ett par förslag från Mattias, som komit på det nuvarande namnet
*rockingpopcorn
*matosochellos 
*Meatballs Of Fire 

Japp här finns lite smått och gott. Tyck till &  kom med förslag !!!

3 kommentarer:

  1. Hmm var ju många bra förslag men fastnade för Rockmamman och Yrväder och solstrålar :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. ja Jannike, det är två av mina favoriter med !!


    Tessan har föreslagit *me&mims

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på vad det blir :-)

    SvaraRadera