16 juli 2012

Lycklig

Man behöver inte ha särskilt mycket pengar, finaste huset eller dyra saker för att bli lycklig. Nej lyckan finns närmre. Att få vara med sina nära och kära; vänner och familj, vara lite ledig, promenera, bada, och äta och dricka nåt gott det är fullkomlig lycka för mig. 
Att ta det lugnt och njuta av stunden. Läsa en bra bok, leka och busa. Bygga sandslott och spela spel. Att pussas och kramas. Det kostar ingenting, ändå känner jag mig rikast i världen! Ja att vara ledig med sina kära, det är lyx för mig.

3 kommentarer:

  1. Det är ju precis det som är värt något!! Njuter av ledighet med mina nära och kära nu! Så himla gott! Härligt att ni har det bra! Är inne och läser här lite då och då men är dålig på att kommentera...
    Ha en fortsatt bra sommar!!
    Jenny (Nils & Signe)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma Jenny ! Ses snart ! Kram Jessi

      Radera
  2. Min kloka, fantastiska "Jacka". När man förstått livet som du då blir också livet väldigt lätt att leva. Gläder mig sååå åt att ni har det så gott och får njuta er semester i Långared. Nu är det väl bara denna veckan ni är kvar, får se om vi hinner ner!!! Stor, stor, bamsekram!

    SvaraRadera