28 juli 2012

Dagisfixerier

Japp nu är det beställt, namnnappar från MAM, röda och ljusblå. Jag har också köpt stryka-på etiketter från Glada grodan i blandade former ( jag tog ugglorna Catta, som du tipsade om, glassarna fanns inte i det blandpaketet jag beställde ) samt en gråmelerad mössa med hennes namn . ( som står på snedden och i vitt så det inte är alltför uppenbart, jag lyssnade på ditt råd Tinna ) . Jag lovar att lägga ut bilder så fort de kommit hem . Märkpenna inköpt, ett paket blöjor och extra rumpsalva till dagis.  En vän till mig hade röda gummistövlar att sälja, och jag har fyndat lite fina dagiströjor på second hand idag. Jag köpte en brun P.O.P tunika med vita små hundar på , en röd långärmad P.O.P tröja med vita små hjärtan på, en velourtunika i grönrandigt med bamse på, en petroleumblå benetton tröja och en supersöt t-shirt med stadsmotiv. Allihop för en hundring.Så nu är det mesta fixat......... nu är det bara att börja märka kläder.....pust.

köpte napparna på mams hemsida http://www.mambaby.com/so/om-produkterna/nappar/mam-individual-6-36/index-11280-sv.html

4 kommentarer:

  1. Redan dags för förskola? Ojoj det går fort me de små liven.. Känns som det va igår vi jobbade ihop ju fast det är 5 år sen:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja hjälp vad tiden rusar iväg !!

      Radera
  2. Ja tänk det var ju inte längesen du hjälpte oss när jag börjde jobba. Med Jennifer innan hon fick plats på förskolan. Eller??
    :) JA tiden rusar iväg, ja ta till vara på den mysiga tiden för snart är de små liven 18 år. Den tiden är mysig med så ingen tar illa upp:)

    Kram moster Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja herregud man hänger inte med i svängarna. Hu!

      Radera