3 okt. 2011

paraplysulky

En babytravel Bangkok, finns på babyproffsen.

Ja det har blivit dags för ett vagninköp till. Jag behöver en mindre vagn som jag kan ta i och ur bilen lätt när jag åker till stan eller bara kör mindre ärenden. Samt att ha som resevagn. Den andra är tung och tar upp hela bagaget. Jag funderar på en Babytravel bangkok.( se bild ovan ) Någon som haft en sån & vet om den är bra eller ej ?Den har; stor stadig varukorg( bra för shopping ) . Säkerhetsbygel framtill ( så hon kan sitta i den redan nu) . Mugghållare uppepå (till min latte :-). Helt handtag vilket gör den lite mer lättkörd .. .Låter väl bra ?? Det förståss.. drömmen hade ju varit en McLaren i nån cool färg,( se nedan ) , men de är ju liiiite dyrare :-) och så finns de bara i storstan så vi kan inte kolla på dom här. Undrar om de går fort ???






En mcLarenvagn. Makens önskedröm :-)

1 kommentar:

  1. Tycker den ser jättefin ut. Det är nog bra att det är ett handtag. Vi har en sulky med delat handtag men den blir rätt svårstyrd.

    SvaraRadera