27 okt. 2011

Nallens dag

Idag är det nallens dag. Eftersom Mimmi är lite krasslig så blir det ingen öppna förskolan idag som vi tänkt , men vi får fira lite själva härhemma ! Jag hämtade ner hela samlingen med Charliebears så hon fick titta och mysa med dom . Egentligen är det ju inga leknallar för så små barn men jag höll koll så inget farligt lossnade och det är ju ändå nalledagen! Här kommer lite bilder på gänget ! Överst från vänster; Martins nalle Charlie 2010, Mimmis Goldust som hon fick när hon låg i magen , och Bradley som jag fick av min vän Ida efter att vår Mio hade dött. Nedre raden från vänster; Mimmis kanin Caitlin som hon fått i doppresent av sin faster med familj, Mios nalle Justin son han fick av familjen Lena och sist nytillskottet Louise som Mimmi fått av Ida m. fam.mamma, får jag ???

-Såklart !!

2 kommentarer:

  1. Vilken bra dag det blev en då trots att hon inte var i form i dag.Det ser väldigt mysigt ut att sitta mellan alla finna nallar.Mormor

    SvaraRadera