28 aug. 2011

Loppisfynd !

Frida och Mimmi på campingen som ligger här i byn.


I helgen har maken varit bortrest och istället har jag haft min goa Frida här på besök. Vi har ätit gott, spelat yatzy, promenerat, tagit en öl i solen - poolside på campingen :-) , plockat björnbär, gått på stan och så har vi varit på 2 stora Loppisar ! Ja det har varit en toppenhelg och att jag gjorde massa fynd gjorde ju inte saken sämre. Babyleksaker är ju superdyra och lilla Fjunis här tröttnar fort , så vi behöver lite att byta med så det blir spännande igen när man tar fram det. Så jag hade ögonen öppna efter babygrejer och OJ vad jag hittade! Fina var dom med ! och billiga! 5-10 kr styck istället för den hundringen dom skulle kostat i affären. Det var BRIO, fischer price och andra fina kvalitetsleksaker. Så jag handlade!! Hem och diskade och nu har hon en hel buffe med skojjiga saker ! Det blev några fina klädesplagg med som jag inte kunde låta bli! Kolla här!! Leksakerna gav jag c:a 150 kr för alla ( då var det bondgården som spelar olika ljud som var dyrast , hela 50 kr ) Ja jag är såå nöjd och tack Frida för en supermysig helg!

Från vänster, en helt ny P.O.P klänning med en liten sjalett till :30 kr. En Espirit jeansklänning 20 kr. Jeans kjol och döskalletröja 10 kr styck. Bobuxtofflor 10 kr( hade såna redan men hon har vuxit ur dom och så hittade jag större ) Vincent gympadojjor 20 kr. Mjukisjeans 10 kr.

4 kommentarer:

  1. vilka FYND du gjort. NICE

    /Fru Nurmi :)

    SvaraRadera
  2. Wow vilka fynd du har gjort! Förstår att du är nöjd! Vad fin Mimmi kommer bli och vad kul hon ska ha med alla nya leksaker!

    SvaraRadera
  3. Oh boy du har ju hittat en halv leksaksaffär för 150kr snacka om fynd.Kläderna ser inte helt fel ut heller.Det var roligt att se att lillan kommit till tidning stadiet.Glad och pigg ser hon ut som vanligt.Stora kramar Morfar Mormor

    SvaraRadera
  4. Underbar helg tillsammans med er=)
    Kram Frida

    SvaraRadera