15 mars 2011

Love at first sight


Mimmi har många beundrare, men en av de absolut största är en av de minsta. Våra goda vänners lille son har väntat och längtat och frågat efter bebisen, och när hon äntligen kom så var han så exalterad så han hoppade in i hallen härhemma. Han blev kär vid första ögonkastet, och säger hela tiden att Mimmi är den sötaste bebisen som finns. Han undrar också när han får lära henne att cykla. :-) Så ni kan ju ana hur stolt han blev när jag frågade om han ville hålla henne. Han satt så fint och andaktsfullt här i soffan och bara tittade på henne, helt fashinerad. Både jag och hans mamma fick en tår i ögat minsann :-) När de åker förbi vårt hus säger han " därinne bor Jessica, och min bästa kompis Martin, och min söta Mimmi. " Ja, där har hon en kille som kommer att se till att ingen är dum mot henne när hon blir större :-)

1 kommentar:

  1. En sådan fantastisk underbar berättlese..och det mest underbara - den är sann. Ja där får pappa Martin hjälp...ingen kommer att göra den flicka något ont inte...Ge gossen en kram från mig med!

    SvaraRadera