28 mars 2011

Änglafödelsedag 28 / 3

Idag är det vår änglason Mios 2 års dag. Grattis vår älskade lilla ängel!!

Du är alltid med oss i våra hjärtan, och jag ser dig varje dag i din fina lillasyster. Ha en underbar dag däruppe i himlen! Ikväll blåser vi såpbubblor till dig från balkongen! Kram från mamma, pappa och lillasyster Mimmi.
Mios hylla med ett kort från faster Madelene med familj , ett ljus och blommor från oss. Gult som är din färg, och som står för ljuset, solen och påsken (då du begravdes) All världens pussar och kramar frås oss till dig i himlen !

3 kommentarer:

  1. Grattis Mio på din 2 årsdag !
    Stora killen.

    Puss och kram Familjen kupiainen

    SvaraRadera
  2. Tankar till er på tvåårsdagen. Jag tyckte att tvåårsdagen var oväntat jobbig. Ettårsdagen väntade jag mig att den skulle vara det så det var lite av en chock att det blev nästan jobbigare på tvåårsdagen. Kram

    SvaraRadera
  3. Älskade Jessica och Martin. Att blanda glädje och sorg som ni får göra känns nästan outhärdligt för mig..hur känns det då inte för er. Grattis lilla Mio - jag undrar sååå hur du har det däruppe i Änglagården. Kanske skickar du slängpussar till din lillasyster. Det tror jag i alla fall. Puss o kram i massor till er alla fyra

    SvaraRadera