13 mars 2013

Påsktider

Nu är det snart påsk ! En mysig högtid och lite extra speciell för oss eftersom vår Mio fyller år i den vevan. Det blir ett besök på minneslunden för att tända ljusför honom och göra lite påskfint.
 I år skall vi fira påsk i stugan med bror och vänner, det lär bli god mat, makens smaskiga äggtoddy och lite påskäggsletande för Mimmi bus såklart. Har du några roliga påsktraditioner för er eller barnen ? Kanske nåt recepttips, något fint pyssel eller dekorationer som du gjort och kan tänka dig att dela med dig av så skicka gärna inspirationsbilder eller andra påsktips till mig , så lägger jag ut det här ! missradiobar@hotmail.com, eller skriv direkt i kommentarerna. Jag hittade en fin påskdekoration på pinterest.com som jag tänkte försöka mig på att göra, återkommer med resultat om jag lyckas :-)
http://pinterest.com/pin/519813981960452962/

1 kommentar:

  1. Här är en sida som kanske kan vara något http://www.ungafakta.se/pyssel/pask/

    Puss o kram till hela goa mat- och pysselfamiljen!

    SvaraRadera