19 jan. 2013

reafynd

Ja, att jag gillar polarn och pyrets randiga kläder är väl ingen direkt överraskning för de som känner oss. Så härlig kvalitet och håller sina färger så fint i tvätten. Mimmi har flera set , de är härliga mjuka lek- / mys-/ åkabil- /förskole- / under overall - kläder. En del har jag fått ärva, några har jag köpt på loppis eller rea och så har hon fått ett set i julklapp varje år. Nu skall iallafall mamman också få ! Kolla vad jag hittade på rean för 89 kr !!! Ja, det blev ett par i rött och ett par i blått. Because I´m worth it  :-)

( bild lånad från Polarn och pyrets hemsida & webbshop )

2 kommentarer:

  1. Jag älskar deras randiga kläder också!!!
    Och jag har också fyndat två par såna pyjamas byxor till mig :-). De är så sköna att ha på!
    Det blev jättebra fynd även för Arvid, de har minskat verkligen priserna nu vid slutet av rean.
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Heju Jessica! var hittar jag ert hus? Kram lottta

    SvaraRadera