18 sep. 2012

Me & I

Idag har jag haft mitt första Me & I party, det är det många vuxenpoäng på va?? Det var iallafall jättekul och jag är så glad att så många ville komma. Jag bjöd på lite fika, tror bestämt mina Dumlekakor var populärast , så det kommer recept på dem här i bloggen inom kort. Anna var här och visade höstens kollektion av barn och damkläder och oj, vad mycket fint det finns, det svåraste var att välja :-) Det blev iallafall en turkos body med nallar på och ett par röda velourbyxor med en nalle i fickan till. Supergulligt! jag får lägga ut en bild på Mims i kläderna sen när de kommit. Och om det är någon annan härnere som vill ha ett party så bara kontakta mig så vidarebefordrar jag er till Anna som säljer Me & I .

bilden lånad från www.meandi.se

5 kommentarer:

  1. Hej testar att skriva en kommentar här själv, försöker ta bort ordverifieringen så det skall bli lättare att kommentera, testa gärna om det funkar !!!! // Jessi

    SvaraRadera
  2. Jag läser lite då & då!! Du har en trevlig blogg Jessica! :D Kram Jenny (Nils & Signe)

    SvaraRadera
  3. Saga har samma käder. Visst är de underbara! Och lika fina efter tvätt
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi har bra smak vi Sofia :-) , vad skoj, då kan de vara kompis-klädda nån gång !! :-)

      Radera