30 sep. 2012

Buzzador

allt detta fick jag till mej

dessa fick jag att dela ut till vänner
För ett tag sen blev jag inbjuden av en arbetskollega att bli Buzzador. Det innebär att man får testa på olika produkter gratis, och dela med sig av proverna till vänner.Efteråt går man in och gör en liten enkätundersökning . Det är inte alls tokigt. Jag har varit med och testat Lipton theer, och Mimmi har testat Nan juniormjölk. Via andra vänner som Buzzar har jag fått prova handkrämer och Texmex tapas. Ja lite kul är det allt, är du sugen på att bli buzzador eller nyfiken på att läsa mer om det kan du maila mig på missradiobar@hotmail.com så skickar jag en länk. Här är min senaste Buzzning, jag fick schampo, balsam , inpackning och en produkt som skyddar håret mot hetta och formar från Panthene. Jag är nöjd med produkterna och de doftar jättegott ! Jag fick även ett gäng schampoflaskor i fullstorlek för olika hårtyper som jag delade ut till lite vänner.Det är alltid uppskattat !

2 kommentarer:

  1. Det här låter ju toppen,kan en mormor oxå bli en buzz.Välkommen på fredag. M:M

    SvaraRadera