10 aug. 2012

veckans mattips

Japp, nu skall jag bli bättre på att lägga ut lite annat än bara bilder på lillan, jag vill ju bjuda på lite olika upplevelser och tips och trix när man kikar in här. Så här kommer veckans mattips.
Det här är vad som står på menyn i kväll:

Grillade biffar med crash hot potatoes, Martins hemlagade salsa ( recept kommer i senare inlägg) , och fetaostsallad.

Vad är då crash hot potatoes ? Jo ett recept som jag hittade från australien, och det skall testas . Så får jag lite användning för mitt kryddland också ! Ha en go helg ! Kram


här finns receptet; klicka på länken och sedan på bilden när du kommit till den sidan .
 http://pinterest.com/pin/209417451393416146/

2 kommentarer:

  1. Låter fantastiskt mumsigt! Såklart receptet kommer från down under ;) Skall försöka göra dessa till middag imorgon! Kramar från Glommen

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte det blev supergott Sonja !

    SvaraRadera