3 juni 2012

Loppistokig

Ja, det är jag det. Älskar loppisar! Här i Ronneby är det en stor loppis där man kan hyra bord varje söndag hela sommaren och hösten. Det är min favoritsysselsättning på söndagar att åka in och spana runt där. Varje gång hittar jag något litet fynd, oftast till Mimmi. Det kan vara böcker , leksaker, nåt klädesplagg eller som idag lite plantor för en tia-tjuga stycket. Mitt största fynd idag var iallafall en liten utflyktsryggsäck till Mimmi som hon kan ha när de skall ha med sig fika på förskolan. Den såg helt ny ut, hade sånt bra band som man knäpper ihop fram så den inte ramlar av, och så var den i en av favvofärgerna, marinblått. Ynka 40 spänn . Gillar !!!

1 kommentar:

  1. Loppisar är så kul!!!! Själv har jag också blivit såld på att sälja av lite möbler på Blocket. Tyvärr så köper jag på mig lite också så till slut så har det egentligen inte minskat i garaget! :) Superfin ryggsäck - Polarn och Pyret rocks! :) Kram kusin Pernilla

    SvaraRadera