5 dec. 2014

Sommarminne

I somras var vi på kräftskiva hos min älskade Tinna. Där fick Mimmi en ny vän och de viskade och hade hemlisar hela kvällen. Jag försökte naturligtvis luska , men Mimmi sa bara - mamma det är en hemlis , det får jag inte säga ! Dagen efter var vi bjudna till ett stall för att titta på hästarna , och då fick mamman överraskningen att Mimmi både skulle få rida och köra världens sötaste shettisar . Tack finaste Marie för att du lärde mun dotter allt om hemlisar, och för att du samlade kraft och tog dig tid att ge henne en fantastisk dag.Kärlek till dig från oss!

2 kommentarer:

  1. Tack för att jag fick dela mitt liv med er ♥

    SvaraRadera
  2. Älskade hjärtat mitt! Ja visst var det en fantastisk dag och visst är hon helt underbar "min" Marie! Den helgen var en helt underbar helg fast jag lovar att jag INTE skall servera skaldjur nästa gång....finns så fantastiskt mycket annat gott som jag skall tillaga istället - *blink-blink*. När december är över och vi trätt in i ett nytt år kommer vi över och hälsar på er, finaste goa familjen! Puss o kram

    SvaraRadera